En skojig överraskning

 
Häromdagen upptäckte jag att min blogg, som jag startade för mindre än 2 månader sedan, har positionerat sig på bloggportalens blogglistor. Inom kategorin "Hus och hem" ligger den för tillfället på 45:e platsen med runt 600 unika besökare i veckan. Fantastiskt skojigt!! 🙂 (Jag undrar i mitt stilla sinne vilka ni alla är...? Kliv gärna ut ur skuggan och presentera dig! Hur hittade du hit? 😉)
 
 
Eftersom jag har för syfte att satsa seriöst på bloggen så ser jag varje sådant här litet steg i rätt riktning som betydelsefull. Dags att fira med en brakmiddag! Trevlig helg på er alla! 💚
 
Kram Cristall
 
För mer läsning om vilka renoveringsprojekt som ska ske på gården läs DETTA inlägg.
Presentation av mig hittar du HÄR.

Kommentarer:

1 Anonym:

Hej från en byggingenjörs-student! Jag upptäckte din blogg av en slump för några veckor sedan och är helt fast :) älskar dina beskrivningar över era projekt och alla bilder. Jag är själv en kreativ person som gillar att skapa saker och jag inspireras mycket av andra. Just nu bor jag i Stockholm och i en hyresrätt så möjligheten till att fixa hemma och renovera finns inte, men i framtiden drömmer jag om att köpa ett hus med stor tomt för detta. Men just nu ser framemot att följa er resa!

Svar: Åh vad roligt med en peppig kommentar!! Jag vet hur det känns att bo i ett litet utrymme i sthlm och inte kunna göra så mycket av sitt boende. Bodde där i 7 år och sen kände jag att neeeej jag måste bort och ut till landet och få en stor villa och trädgård att pyssla om. Det är ju sååå roligt!! Lycka till med dina drömmar att också flytta till villa! :)
Cristall

Kommentera här:

Konst bloggar Hem & Inredning inredningsbloggar.info