Lika bra att slänga med hela husets teknikdjävulskap när vi ändå håller på...

Goddagens!
 
Min blogg har strulat och ställt sig på tvären de senaste två dagarna. Jag har inte kunnat logga in och har fått byta lösenord och hållit på. Därav frånvaron av blogginlägg! Jag blev för frustrerad tillslut. 😱
 
Min hårddisk har också kraschat. Så idag är väl mitt mod på botten och skrapar... jag har så enormt mycket bilder och filmer som jag inte vill bli av med som finns på hårddisken. Naturligtvis har jag säkerhetskopierat den och gör det med jämna mellanrum, men oturligt nog så var det precis dags att säkerhetskopiera den igen nu när detta hände. Det är 2 månader sedan och det är mycket jag har hunnit göra på två månader som nu riskerar att gå förlorade.
 
Nog med klagomål och självömkan. Det är bara att torka tårarna och kliva upp ur grytan. Vi får lämna in hårddisken på lagning så ordnar det sig säkert på något vis! Filmkameran måste ju också in på lagning så varför inte slänga med hela husets teknikutrustning och lämna in hela skiten när vi ändå håller på? Teknik. AAArrggghhh!!!

Men till något mycket betydligt trevligare. Min fina fina goa söta varma snälla busiga pojke!!
 
På sin gunghäst som hans snälla far satte ihop igår och hans snälla mor fotade. 😍
 
(Ja, ni kan se att vi inte har fått färdigt fönstret eller fått elementet på plats ännu!)
 
Nu ska jag kavla upp ärmarna, spotta i nävarna och röja hela huset. Vi behöver sortera ut barnkläder som är för små och ersätta med större, vi behöver gå igenom vad vi ska ha på oss under jul (då vi reser bort) och se om något mer behöver köpas. Bara några dagar kvar!! Galet. Och så måste jag tvätta och diska och slå in julklappar.
 
Vi hörs igen om en stund! Hoppas att ni alla har det bra! 💛
 

(Om DU tycker om detta inlägg eller min blogg så får du gärna gilla, följa på fb/bloglovin och länka vidare. 💓)
Presentation av mig hittar du HÄR.
Follow

Kommentarer:

1 Mellan raderna:

Gah! Lider med dig! Jag vet, tyvärr, precis hur ångestframkallande sånt där är :(
Så söt han är! Hur gammal är han?:)
Kul med resa, vart åker ni? Hoppas det blir lyckat!

Svar: Han är snart 2,5 år! :D Vi reser runt i Sverige lite bara och träffar släktingar och vänner. Blir ingen utlandsresa i år dock!
Zilia Ving

Kommentera här:

Konst bloggar Hem & Inredning inredningsbloggar.info