Blogga på ett nytt webbhotell

Idag har jag ett nytt spännande projekt på gång...!
 
Och det tänker jag fira genom att dela med mig av en uråldrig bild på mig i min forna bekymmerslösa ungdom. Kanske sisådär 7 år sedan? Galen och barnlös.
 
 
Jag har bloggat i drygt 3 månader och under hela denna tid har jag slitit mitt stackars hår över alla designproblem hos blogg.se. Det fungerar inte att lägga in mättaggar i mobilversionen, utseendet på mobilversionen är alldeles uppåt väggarna och inläggen går inte att tagga som de ska.
 
Jag har längtat och drömt om att få styra själv över bloggstrukturen och designen. Så idag beställde jag hem mitt alldeles egna webbhotell och min alldeles egna domän som hädanefter kommer att heta mitt pseudonym: Cristall.
 
Det kommer ta ett bra tag att bygga upp den nya bloggen, gissar jag. Jag måste först och främst hitta någon skicklig webbdesigner som kan sånt här med hemsidor och programmering som jag inte förstår ett dyft av och så ska jag flytta över hela bloggen och lyckas få med mig alla inlägg också. Hur det ska gå till vete katten...! 😵

Men jag hoppas att alla ni som läser här inne vill följa med mig till den nya sidan så småningom! ❤ Den kommer att bli SÅ MYCKET BÄTTRE. Hoppas jag! 😊
 
Kram och ha en fin kväll!
 
(Om DU tycker om detta inlägg eller min blogg så får du gärna gilla, följa på fb/bloglovin och länka vidare. 💓)  
Presentation av mig hittar du HÄR.
Follow

Kommentera här:

Konst bloggar Hem & Inredning inredningsbloggar.info