Jag vet inte hur jag ska rösta! - Bästa valkompassen 2018

 
I valtider som dess är det svårt att koncentrera sig på rabattrensning och mustiga köttgrytor och strumpstoppning och möbelrenovering och blöjbyten och sånt där ni vet, som man gör varje dag. 😉 För den stora frågan som surrar i huvudet på en är ju snarare: VAD I HELA FRIDEN SKA JAG EGENTLIGEN RÖSTA PÅ?
 
Jag har knogat mig igenom ett par tre, fyra valkompass och tänkte att jag kanske kan hjälpa någon vilsen själ där ute genom att sammanfatta de bästa och mest nyanserade valkompass jag har kunnat hitta. Håll tillgodo!
 
Lista på de bästa valkompassen år 2018
 
 
Om jag har missat någon bra så får ni gärna tipsa mig!
 
Kram Cristall
 
Presentation av mig hittar du HÄR.

Kommentera här:

Konst bloggar Hem & Inredning inredningsbloggar.info