Renovering av badrum - Del 3

Jo men, visst har det hänt lite på renoveringsfronten sedan jag skrev om det sist! Vi försöker jonglera flera bollar i luften så gott det går. Trädgård och renovering. Nu har en hel del tid gått åt att rusta trädgården för vintervilan, men samtidigt så jobbar vi febrilt för att få färdigt övervåningen. Främst sovrummet och badrummet.
 
Sista veckan har detta utförts i (kommande) badrummet:
  • Kopplat loss och tagit bort elementet
  • Koppla ihop avloppet
  • Dragit rör till golvvärme
  • Installera golvbrunnen till massagebadkare
 
 
Här ovan ser ni golvbrunnen till badkaret till vänster, rören som sticker upp är till golvvärmen och elementet rakt fram är borta.
 
Avloppet till den vägghängande toaletten på plats!
 
Jag ska se om jag kan slänga ihop en skiss på hur badrummet ska komma att se ut. Återkommer med det!
 
Kram!
  
(Om DU tycker om detta inlägg eller min blogg så får du gärna gilla, följa på fb/bloglovin och länka vidare. 💓)  
Presentation av mig hittar du HÄR.
Follow

Kommentera här:

Konst bloggar Hem & Inredning inredningsbloggar.info