Jonna Jinton på globen - golvar hela Sverige

Igårkväll uppträdde Jonna Jinton på globen och jag som är ett av hennes största fan (alla människor som värnar om livet på landet har min fulla vördnad och att därtill vara konstnärligt begåvad är ju ett rungande plus!) satt som fängslad framför tv:n.
 
Och det ska ni veta säger en hel del - för i övrigt är jag pinsamt ointresserad av fotboll. En skock människor som jagar efter samma boll? ;) Nja. Inte min grej! Konst och sång och musik är det däremot! 😇
 
 
Jonnas framträdande var självklart magiskt och jag (som själv har stått en del på scen och aldrig lyckats bli bekväm med det) är såååå imponerad av hennes mod och det totala lugn hon visade. Att stå och sjunga sådär naket (nåja, inte ordagrant!) rakt-upp-och-ner när man dessutom inte har tidigare scen-erfarenhet är..! Wow! Det är makalöst starkt gjort. Ska jag även påminna om att det inte var vilken torftig skara åhörare som helst? Nej, du. Med handen på hjärtat. Jag hade aldrig vågat hur mycket jag än hade velat. Hur mycket jag än hade blivit pushad, beordrad, mutad, mordhotad. Där sätter min sociala fobi (light?) samt besinning stopp.
 
Trist. Men så är livet. Vi är alla ämnade för olika saker. Jonna är uppenbart ämnad för att stå på scen och underhålla människor. Och det är jag glad för. Där hör hon hemma och sprider så mycket glädje och ljus. Hoppas att hon nu efter framträdandet äntligen får den uppmärksamhet hon förtjänar!! ❤
 
Och den där klänningen....... Men alltså VAR har hon hittat den??? Give me, give me, give me...!
 
Kram, Zilia Ving
 
(Om DU tycker om detta inlägg eller min blogg så får du gärna gilla, följa på fb/bloglovin och länka vidare. 💓)  
Presentation av mig hittar du HÄR.
Follow

Kommentarer:

1 Peps:

Å så vänder vi på de när de gäller mig
Fotboll is the shit just nu så de va en
najs surprise när Jonna Linton va på scen
å rev av Du gamla du fria
De va def tvärnajs

Svar: Haha, ja visst!!! :D
Zilia Ving

2 Wilda:

Jonna är fantastisk på alla sätt och vis, dessutom en värmande själ. Fick chansen att träffa henne med andra influencers på Influencergalan i fjol och den stunden sparar jag ännu i mitt hjärta. Har inte hunnit lyssna på detta, men ska nog ta mig tid till det idag. Hoppas att du får en fortsatt fin dag <3

Svar: Åh så spännande att du har träffat henne! Det känns som om jag också har gjort det (i min själ) men i verkligheten har jag det ju inte. :D Planerar att gå med i Influencers of Sweden snart, så kanske ses vi alla på någon gala då någon gång! ;) Det hoppas jag på!!
Tack detsamma Wilda! <3
Zilia Ving

Kommentera här:

Konst bloggar Hem & Inredning inredningsbloggar.info