Jul hos HM - Wow!! They nailed it!

Förra året var julkollektionen hos H&M home väldigt avskalad och färglös. I år plockar H&M tillbaka de klassiska julfärgerna och vill att vi ska komma in i barndomsstämningen igen.
 
Det tackar jag hjärtligt för!! Jag är en av dem som absolut förespråkar lite färg när det kommer till högtider. Jag vill att dessa tider och stunder ska skilja sig mot vardagen så mycket som möjligt så att stämningen blir maxad. Därför uppskattar jag färg. Men en cirkus vill jag inte ha! Jag vill inte ha grönt och blått och rött och gult och lila i ett enda virrvarr. Det ska vara smakfullt och gärna djupa färger och dova nyanser. Ungefär precis som H&M's inspirationsbilder! ❤ (Själv hade jag kanske tagit in ännu mer färg i vissa av bilderna dock.)
 
Jag älskar också att de har plockat in ungefär hela norrlands skog i sina bilder. Kan det bli mer rätt? =)
 
Kolla in dessa bilder och låt er försjunka i total julstämning!
 
 
 
 
 
 
 
Vad tycker ni och hur föredrar ni julen? Vilken nyanser klär ni ert hem i?
 
Kram på er!
 
(Om DU tycker om detta inlägg eller min blogg så får du gärna gilla, följa på fb/bloglovin och länka vidare. 💓)  
Presentation av mig hittar du HÄR.
Follow

Kommentarer:

1 Mellan raderna:

Men sjuuukt vilka julvibbar jag fick nu då, haha! Mys <3 Längtar!

2 A-mamman:

Håller med om färgerna runt jul: det ska vara varmt och lite dovt. Rött, vinrött, grönt, brunt, guld gäller för mig. Vitt och silver kan funka till nyår men inte vid jul, granar pyntade i t ex blått eller lila förstår jag mig inte alls på :)

Svar: Precis! Exakt så! :D Nej, inte jag heller.
Zilia Ving

Kommentera här:

Konst bloggar Hem & Inredning inredningsbloggar.info