Jonna Jinton - en drömmig blogg som en bara måste tycka om

Detta inlägg får helt och hållet tillägnas Jonna Jinton. Hur har jag kunnat missa hennes blogg?? Jag bara undrar. Hon känns nästan som mitt alter ego. Fast vi också är helt olika. Men det hade kunnat vara jag, som flyttade upp till norrlands urskog och levde min dröm.
 
Jag gillar sånt. Att bara göra något drastiskt... Kasta sig på ett flyg och förflytta sig till ett outforskat ställe borta i världens ände och bara se hur livet artar sig. Men norrlands skogar får nog vänta lite, för jag har fullt upp här i Västergötlands skogar. 😊 Och de är väl egentligen nog så bra och vackra.
 
Men hur som helst - Jonnas blogg vill jag slå ett extra slag för! Det är modigt det hon har gjort - att bara flytta sådär! Hon verkar dessutom vara en gemytlig person med varmt och konstnärligt hjärta. Jag sitter bara och ler igenom hennes vloggar för att de är så drömmiga och mysiga. Så fint! 😍
 
Winter Birches
 
Jag vill så gärna köpa denna fototapeten ovan (från Jonna Jintons tapetkollektion) till någon av alla våra väggar i detta hus. Jag får ha det i åtanke när vi kommer så pass långt i renoveringen...
 
Nu ska jag sätta mig och redigera min allra första vlogg från helgens bravader i trädgården! Det lär ta lite tid så här första gången, eftersom jag dels måste skaffa mig ett lämpligt filmredigeringsprogram och dels måste lära mig det. Vi får se hur det går!
 
Ha en toppenfin måndagsförmiddag så hörs vi!
 
Kram, Cristall

Kommentera här:

Konst bloggar Hem & Inredning inredningsbloggar.info