Svunna tider som letar sig in i hemmen igen...

Jag måste få visa er en liten gullig stuga som jag snubblade in i för ett tag sedan. Sitter och rensar bilder på datorn och hittade dessa som liksom tog mig tillbaka ett par 50-, 70-, 90 år... Detta hem har verkligen stått stilla i tiden!!
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
Det intressanta är att flera av de redskap, möbler, inredningsdetaljerna som finns i gamla stugor från 1800-talet är sådant som efterfrågas på loppis-marknaden idag. Det tycker jag är fascinerande! Hur allt det här med trender går runt i cirklar. Men alltid med lite nya modifieringar.
 
 
 
 
Notera de små ursöta skorna!
 
 
 
Problem i bygget när dörrkarmen skulle sättas?
 
 
Kram, Cristall
 
(Om DU tycker om detta inlägg eller min blogg så får du gärna gilla, följa på fb/bloglovin och länka vidare. 💓) 
Presentation av mig hittar du HÄR.
Follow

Kommentera här:

Konst bloggar Hem & Inredning inredningsbloggar.info