Doppresenter

 
Äntligen har jag tagit mig tiden att fota alla presenter som Celina fick på dopdagen. Det är så bra att ha allt på print så att man kommer ihåg detta sedan när man är 97 bast, skröplig, dement och enögd... (Nu fick iofs inte alla presenter plats på bordet, men det mesta.) Tack alla fina goa nära och kära människor som gav Celina så mycket fint! Ni är för underbart rara. ❤
 
 
 
Nu ska jag ta hand om mina småttingar en stund och laga mat. De håller visst på att riva köket där ute låter det som. Sin vana trogen. Eller ja, Celina ligger ju här bredvid mig i babygymet men Eliah... han går visst amock där inne! Alarm, alarm!! Plikten kallar!!

Men sedan i eftermiddag har jag tänkt göra ett inlägg och visa er hur det går med gärdsgården och grindarna där ute! D's semester är ju över nu så han har inte lika mycket tid att svinga sina läskiga verktyg, men så fort han får några knappa minuter över om kvällarna och helgerna så sliter han och kämpar vidare med renoveringen. Han är ingen soffpotatis han! 😚 Och det är så spännande att se hur arbetet fortskrider...!
 
Kram, Cristall
(Om DU tycker om detta inlägg eller min blogg så får du gärna gilla, följa på fb/bloglovin och länka vidare. 💓) 
 
För mer läsning om vilka renoveringsprojekt som ska ske på gården läs DETTA inlägg.
Presentation av mig hittar du HÄR.
 
Follow

Kommentera här:

Konst bloggar Hem & Inredning inredningsbloggar.info