En underbar, murrig möbel

Jag måste få visa er vad vi sålde för några dagar sedan. Denna vackra, råa skänk som verkligen är som ett smycke i hemmet! Älskar de uråldriga beslagen som tveklöst inte går att få tag på i nutid.
 
 
 
(Tyvärr var jag så dum att jag raderade bilderna från datorn efter att möbeln såldes. Tänkte inte på att jag kanske skulle vilja blogga om kolossen. Så det får bli miniatyrbilder från annonsen som visas.)
 
Vi hade tänkt använda den som kommoder till vårt kommande badrum, men har ändrat oss och istället köpt en väldigt enkel och stilren kommoder i vildek.

Bildresultat för vildek jysk
 
Den förra hade ju blivit intressantare och personligare! Men, men... Det fick bli så här. Skänken fungerade inte optimalt storleksmässigt. Tror att det kommer bli väldigt bra det här också! Älskar vildek!! Och så får vi jobba på att plocka in vår personliga stil i detaljerna i badrummet istället.
 
Kram Cristall
 
(Om DU tycker om detta inlägg eller min blogg så får du gärna gilla, följa på fb/bloglovin och länka vidare. 💓) 
Presentation av mig hittar du HÄR.
Follow

Kommentera här:

Konst bloggar Hem & Inredning inredningsbloggar.info